Qingdao Florescence Tubes Commercial War Iron Army Special Training Camp

Da u 12 di maghju à u 13 di maghju di u 2020, Qingdao Florescence International Trade Co., Ltd. hà avutu a furtuna di invità u sgiò You di Changqing Industrial Group per furmà tutti.In questi dui ghjorni, i culleghi Tutti anu participatu attivamente, attivamente studiatu, è hà guadagnatu assai, è vogliu ringrazià u Signore Gai è u Signore You per a vostra dedicazione.

L'ospiti pareva intruduce u cuntenutu di a sessione di furmazione è e regule di l'eventu.

Maestru Mras You spiegazione appassiunata
Sottu a dirigenza di Teacher You, tutti sò entrati rapidamente in l'atmosfera di l'alta apprendimentu.A stampa seguente mostra u Signore You spiegà cumu applicà u metudu 5W à u travagliu propiu.Tutti i culleghi implicati anu participatu attivamente.Tuttu u mondu hà interagitu cù entusiasmu cù una atmosfera vivace

Dopu un ghjornu di furmazione, u Maestru You dumandatu à tutti per sparte i so discorsi cù l'altri in u gruppu.Tutti cun entusiasmu è attivamente sparte e diverse cumpetenze di travagliu amparate stu ghjornu, è cumu applicà i principii à u travagliu praticu.

Grazie per i vostri sforzi è cultivazioni!Grazie per a vostra cuntribuzione è sustegnu !A cumpagnia di Qingdao Florescence serà ancu "impresa perenne"!

x1
x22
x33
x44

 

Florescence assisterà à SEMA Show in Las Vegas, USA, 5-8 nuvembre.

Mostreremu i nostri prudutti i tubi interni di i pneumatici è i flaps quì, aspittendu l'aspettu di scuntràvi à u stand 41229!

x1

Pudemu furnisce i tubi interni in butile è i tubi di gomma naturale per i pneumatici cum'è quì sottu.

Camera d'aria di pneumatici ATV

Camera d'aria di pneumatici di carriola

Tubu internu di pneumatici di l'industria

Camera d'aria di pneumatici di camion

Camera d'aria di pneumatici di trattore

Camera d'aria di pneumatici OTR

Tubu di Gomma Pesante Tubu di Float Nata di Fiume

Snow Ski Sled Tube


Tempu di post: 10-aug-2020